Ahoj,
jmenuju se Jirka je mi 25 let a jsem z Ostravy.Dlouhá léta jsem hokej závodně hrával. Karty jsem dostával od taťky vždy za nějaký gól či bod. Taťka měl karty už rozbalené takže mi je dával po jedné. Jelikož jsem hokej hrál a hokejisty jsem miloval karty pro mě byly něco úžasného. Později jsem si kupoval balíčky sám. Protože ale nebylo moc peněz nekupoval jsem balíčky pořád a bral jsem vše co bylo v obchodech a na nějaké sbírání sérií jsem nebral ohled (byl jsem mladší neznal jsem sběratelství jako takové). Teď po možná cca 10 letech jsem se podíval na své staré hokejisty a rozhodl jsem se, že zase budu sbírat. Objednal jsem si dva boxy a tak se na ně hrozně těším. Chci ze začátku udělat pár sérií např. Score 97/98 a Topps 95/96. Těchto karet mám doma nejvíc. Fandím Coloradu tak mám i nějakou sbírku hráčů jako jsou Roy, Forsberg, Sakic, Hejduk a jiní...jinak jsem absolutní začátečník takže zatím nemám ambice na to sbírat drahé podpisovky nebo tak něco...později sem přidám třeba breaky boxů...mějte se a ať se Vám daří
Majerda
Pravidla fóra
1, Jako nově registrovaný uživatel na tomto fóru získáváte status Nový člen fóra. Tento status je dočasný a máte stejné benefity, jaké má (neregistrovaný) návštěvník.
Vidíte sekce Novinky, Breaky balíčků a boxů, Burzy, Přehled sérií a pochopitelně sekci Úvod, představení a kompletní pravidla), a navíc máte možnost přispívat do subtématu Chci se představit!.
V něm si můžete založit vlastní téma (doporučujeme s názvem našeho uživatelského jména zde na fóru), kde se můžete všem ostatním představit - např. na co se specializujete, jaké karty sbíráte, jak dlouho patříte mezi sběratele apod.
2, Jakmile se jako Nový člen fóra představíte, to znamená - odešlete jeden příspěvek do výše uvedeného tématu, stáváte se plnohodnotným Registrovaným uživatelem fóra.
Odkryje se Vám kompletní obsah diskuzního fóra se všemi sekcemi a tématy, do nichž budete moci podle libosti psát své příspěvky.